باغ رسانه چیست؟

گروه PRgarden با هدف ارائه سبک متمایزی از خدمات تجاری مبتنی بر بستر شبکه های اجتماعی و تولید محتوا با ترکیب شبکه های توسعه یافته بازاریابی و فروش به منزله رفع و حل مشکل فروش انواع کالا، پوزیشنینگ در شرایط رکود و بحران های تجاری، ایجاد طوفان های تبلیغاتی با استفاده از ضرایب نفوذ واقعی و همچنین تشکیل اولین کارگروه 10 هزار نفره شغلی در ایران و همچنین توسعه رفاه نسبی درآمدهای پایدار برای خانواده های همکاران در این گروه تشکیل شده است.

نیاز سنجی آموزشی، مرتفع سازی این نیاز و کاربردی نمودن آن بر عهده ما می باشد. همواره افرادی که به عنوان یک متخصص در فنون کاربردی شناخته می شوند در یک برنامه ریزی زمانی مشخص جایگاه کاری و پرستیژ سازمانی خود را بدست می آورند.

باغ رسانه با مشارکت باشگاه مدیران موفق، شرکت تعاونی پدیدآورندگان طلوع صفا و مبنا مدیران فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز نموده است و تصمیم دارد اولین کارگروه رسمی شغلی 10 هزار نفره ایران را ایجاد نماید.

برای پیوستن به این کارگروه آماده اید؟

شرح وظایف شما به صورت مشخص در برنامه های اجرایی با قابلیت رصد و پایش 100 درصدی به صورت هفتگی مشخص می شوند و شما طبق آموزش های ارائه شده موظف به اجرای صحیح و دقیق آن می باشید.

باغ رسانه به عنوان یک نهاد آموزش محور و ایجادکننده شغل های پایدارِ متناسب با نیاز جامعه و مبتنی بر فرآیندهای علمی در حوزه کسب و کارهای آنلاین فعالیت می نماید.
افرادی که علاقمند به حضور در این کارگروه هستند می بایست پس از حضور در جلسه مصاحبه، تکمیل مدارک در کلاس های آموزشی 4 ساعته حضور بهم رسانند و پس از برگزاری آزمون جامع مجاز به شروع فعالیت خود خواهئد بود.
در کلاس های آموزشی کلیه موارد پیش بینی شده در برنامه های توسعه ای با سرفصل های : کلیات و اصول بازاریابی، بازاریابی محتوایی(کانتنت مارکتینگ)، بازاریابی دیجیتالی، شناخت کسب و کارهای آنلاین، تولید محتوای هدفمند، ابزارهای فنی و مهندسی شبکه های اجتماعی، طرح ریزی و نگارش مارکتینگ پلن آموزش داده می شود.